dilluns, 15 d’abril del 2019

CÒNIQUES DE L'AULA DE DIBUIX

Comencem el 3r trimestre de dibuix, que està dedicat a l'espai. I com cada curs, m'agrada començar amb unes activitats inicials bàsiques, que permetin a l'alumnat clarificar i resoldre dubtes sobre la cònica, tant central com obliqua. Per això demano a l'alumnat que en una hora i mitja em resolgui a classe un dibuix que capti l'aula segons un punt de fuga o dos, però, a través de tècnica humida (retoladors, pinzells d'aigua, aquarel·les...). No es tracta de fer hiperrealisme, sinó de fer dibuix descriptiu, tenint el referent del que han de dibuixar allà davant, tal com fèiem amb la model, o en el primer trimestre, amb els objectes i les fruites. La personalitat dels nostres artistes sempre ha de sortir. Avanço així, feina de cara a les proves de les PAU, i al dibuix que fem a l'exterior amb la llibreta d'artista. A la selectivitat els demanen sovint de memòria i de forma àgil i en una hora, la recreació d'espais interiors o exteriors. Per tant, la tècnica i la metodologia ha de ser àgil i valenta, però fonamentada. Tot seguit us passo algunes de les millors imatges.


















 

















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada